Incredibad

What's happened the the last 24 hours have been both incredible and bad, it shall therefore be known as... Incredibad

Det verkar alltså som att det blir flytt till Allingsås i höst eftersom jag blivit antagen till Hjälmareds folkhögskola. Det är en fantastisk möjlighet som lär vara till stor hjälp när jag så småningom söker till polishögskolan. Samtidigt innebär det dock även att jag och Sanna kommer tvingas tillbringa ett år till i långdistansförhållande, vilket känns väldigt jobbigt nu när man längtat så mycket efter att få vara med varandra. Incredibad.

Kommentarer
Postat av: Siv

Tror att ni tar kloka beslut...och just därför tror jag att ni klarar det ett år till...för att ni är så kloka! Men jag förstår att det blir jobbigt...ta nu sommaren först och njut det mesta ni kan!

Ska bli så kul att ni kommer tebax hem!

2010-06-22 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0