Into The Light

Gårdagskvällen samt denna eftermiddag har jag suttit som fastklistrad framför teven och Wimbledon. Historia har skrivits och jag är glad att jag upplevde det på tv i alla fall, fast det hade varit ännu roligare att vara där på plats såklart. Kollade in lite biljettpriser för Wimbledon (hade ju varit sjukt roligt att få se Söderling spela), ca 12000 kr för en biljett vid courtside, uoch.

Skrattade även gott åt att Italien idag blev utslagna ur fotbolls-VM, hade varit ännu roligare om Nya Zeeland hade gått vidare.

Helgen kommer att spenderas i London, får se om jag tar mig en sväng förbi Wimbledon för att kolla läget, men det är två saker jag har definitivt inplanerat. På lördag blir det till att fira midsommar i Hyde Park (en dag försent, jag vet), vilket ska bli riktigt roligt! Börjar se fram emot att komma hem nu. Den andra saken jag har inplanerad är självklart att se England-Tyskland spela åttondelsfinal i VM. Det kommer att bli en tuff match, så vi får se om dom klarar av det. Hoppas!

Cheers mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0