Sometime Around Midnight

Så var man äntligen tillbaka från sin resa till Irland. Jag säger äntligen eftersom vi fastnade i traffikstockning på M25 på väg hem från Luton. Mycket märkligt, med tanke på att det var runt midnatt på lördag. Av någon anledning hade i alla fall vägarbetarna fått för sig att stänga av alla filer utom en på denna motorväg för att kunna hålla på med lite vägarbete, ironiskt nog jobbade de bara på ungefär 10 % av det avstängda området och resultatet blev självklart att alla bilar var tvungna att ta sig in på denna lilla fil. Bilkön sträckte sig i ungefär 3 km, sedan lyckades jag ta mig av motorvägen och kunde på något magiskt vis hitta hem genom den engelska landsbygden.

Hur resan var i övrigt låter jag vara osagt för ikväll, jag är alldeles för trött för att skriva om något sådant nu. Sammanfattning och bilder kommer imorgon, jag lovar! Tills dess bjuder jag er en särskilt god natt, jag vet då att jag kommer att sova gott i min underbara säng.

Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ska bli kul att se och höra mer! Tack för bilden från Guiness museum - visst var det intressant att besöka?

2010-06-06 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0