Lazy Weekend

Denna helg har otvivelaktigt varit den mest händelselösa helgen sen jag kom hit, än så länge i alla fall. Gårdagen spenderades med att äta alldeles för stora mängder onyttigheter för min numera ovana mage och priset för det fick jag betala idag. Denna lördag har följaktligen spenderats med att försöka bearbeta resterna av detta skräp samt sitta vid datorn, under kvällen tog jag mig dock samman och tog mig iväg till - puben, där jag drack lite nyttigt öl.

Morgondagen kommer mest troligtvis att bli en mängd mer händelserik eftersom det blir att ta tåget till Cambridge på morgonen! Jag överväger att ta med mig mina glasögon, lite skönlitteratur/någon form av vetenskapliga böcker och sedan sitta på universitetet och låtsas vara ett geni. Vi får se om vi lyckas hitta på något roligare att göra.

Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0