Star Mile

Nedan följer ett krystat och oinspirerat stycke text som endast skrivs eftersom jag inte lyckats motivera mig själv nog mycket tidigare i veckan för att sammanfatta mina tankar och upplevelser i text.

Istället för att gå på gym har jag bestämt mig för att endast träna hemma (och handbollen då...). Anledningen till detta är att jag upptäckte att gå på gymmet skulle för mig gå på en snittkostnad av brutala 50£ i månaden. Efter att jag känt mig bedrövad ett tag över att tvingas göra detta beslut gjorde jag det bästa av situationen och beställde mig ett par hantlar för 25£, jag funderar även på att köpa en skivstång snart, men vi får se hur mycket det går på. Hantlarna levererades i onsdags och kommer förhoppningsvis användas flitigt nog för att ge mig ett par perfekt skulpterade armar.

I fredags var jag ute i London för första gången sen jag flyttade hit och sammanfattningsvis kan man säga att kvällen skulle kunnat gå avsevärt bättre. Kvällen började på bästa tänkbara sätt och var precis så rolig man kan förvänta sig att en sådan kväll ska vara fram till klockan ett, då en av tjejerna blev lite väl överförfriskad och behövde lite extra omtanke. Lång historia kort: Istället för att gå på klubben som var vårt huvudmål tog jag hand om denna arma själ fram till klockan fem och vid halv sju satt jag på tåget hem igen. Sedan dess har jag helt enkelt försökt att återhämta mig energimässigt från denna olyckliga händelse och nu ser jag fram emot en ny spännande vecka, som förhoppningsvis slutar lyckligare än den förra!

Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0