Island In The Sun

Ännu en fantastiskt härlig dag i Regnalandet! Solen skiner och temperaturen ligger stadigt på över 20C i skuggan. Bortsett från en liten incident involverande en 3-årig flicka och alltför mycket läppglans så har jag hunnit med massvis av härliga, roliga och intressanta saker. Dagen i huvudstaden inleddes med ett besök till Abbey Road där det lektes Beatles, sedan kvickt vidare till Buckingham Palace där byte av vakten bevittnades. Näst på schemat var att äta lunch i Green Park där vi även passade på att sola lite. Förutom det har jag även hunnit med att promenera en hel del, shoppa lite, bli erbjuden marijuana av en skum typ i Soho (som dessutom stod utanför en porraffär för homosexuella män), trötta ut mig själv rejält, samt göra några försök till konstnärliga foton. Av någon anledning kan jag inte låta bli att ta kort på Big Ben varenda gång jag ser den majestätiska bjässen, hur många gånger jag än är där. Resultatet av dagens fotosession får ni ta del av senare!

Nu blir det till att fara till Poacher's i Chalfont St. Peter och dricka en iskall, underbar, god öl som avrundning på en händelserik dag.

Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Vad förvånad jag blir! Det lät ju som om din papa hade varit där förr och då antog jag att du hade varit där :S

2010-05-23 @ 09:42:31
URL: http://aliblyerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0