Dot to Dot

Istället för att göra det vanliga långa "jag-ber-om-ursäkt-för-att-jag-inte-uppdaterat-bloggen-på-så-länge-så-nu-skriver-jag-ett-onödigt-långt-och-krystat-inlägg-om-allt-som-hänt-istället-inlägg", tänkte jag uppdatera er om vad som hänt i punktform!

  • Sanna har varit och hälsat på, måste jag berätta något mer än att det var underbart?
  • När jag spelade handboll för första gången på över en månad lyckades jag med bragden att stuka foten - innan uppvärmningen ens börjat. Då jag inte kunde delta i de flesta övningarna gjorde jag över 200 armhävningar istället och fick en träningsvärk i brösten som varade i 4 dagar.
  • Jag har varit kulturell och besökt Tate Modern, där man bland annat kan beskåda verk av Roy Lichtenstein, Andy Warhol, Pablo Picasso, Auguste Rodin, m.m.
  • Jag har varit kulturell igen och besökt Royal Albert Hall där jag fick beskåda en oerhört mäktig konsert av All Souls Orchestra, extra roligt blev det av att Erik Engberg var med och sjöng i kören. Starkt jobbat, Erik!
  • Jag har sovit alldeles för lite.
  • Jag har spenderat alldeles för mycket tid vid datorn.
  • Jag har frusit. Var tog det varma, härliga och soliga aprilvädret vägen egentligen?
  • Jag har kommit till insikt om att jag aldrig skulle kunna bo i London eftersom det är en alldeles för stor stad, men att jag samtidigt aldrig vill lämna staden eftersom det finns alltför mycket spännande, roliga och intressanta saker att göra här.
  • Jag har börjat sakna försäsongsträningarna på Sjungande Dalens grusplan - varför saknar jag såna konstiga grejer egentligen?

Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: siv

Läst ;) Kort kommenterat ;)

2010-05-09 @ 23:10:40
Postat av: Anna

Sv: Klart du skulle! Du når ju!!

2010-05-12 @ 17:59:55
URL: http://aliblyerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0